8 Şubat 2012 Çarşamba

Makyaj Mucizesi KRYOLAN

Geçen hafta sonu İstanbula gittiğimde , uzun zamandır almak istediğim Kryolan ürünlerinin mağazasını Bağdat caddesinde buldum.Bu makyaj malzemeleri bir harika , sinema ve tiyatro makyajı için üretiliyormuş .Ben önce bir deneme makyajı yaptırdım , Porselen makyaj yapıldı.Benim cildim pek problemli değildir ama doğumdan sonra minik lekeler oluşmuştu ürünleri kullandıktan sonra  tam anlamıyla porselen gibi oldu.Ben aldığım ürünleri aşağıda belirttim , siz de almak isterseniz , mutlaka gidip önce bir deneme makyajı yaptırın , gördüğünüze inanamayacaksınız :)

Not:Bağdat caddesi şubesinde çalışanlar pek bi ilgisiz , asık suratlı ben pek memnun kalmadım , bir şube de Nişantaşında varmış , gidebiliyorsanız oraya gidin derim.








Sedefli doğal görünümlü far , sadelikten yana olanlar için mükemmel bir seçim.



transparan pudra , fondotenin üzerine sürüyorsunuz , porselen görüntüsünü veriyor.


bu kalem bir mucize , eğer dudaklarınız ince ise mutlaka alın derim , dudak çizgisinin üst kısmına sürüyorsunuz , ve dudaklar olduğundan çok daha büyük duruyor.

nemli sünger ile kullanılan fondoten


8 yorum:

  1. benim pronblemli ve lekeli cildimi de porselen gibi yapar mı.. çok heyecanlandım.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba ,öncelikle belirtmek isterim ki blogunu dün biraz okudum çok çok beğendim :).Ben Kryolana gittiğimde malzeme almaya gelenlerin çoğunun cildi ciddi problemliydi.Büyük doğum lekeleri olan bile vardı.Ama gerçekten ürünler o kadar güzel ki anında kapatıyor.Fiyatlarda buna rağmen uygun.Eğer bir kuaför tanıdığın var ise onay alıp onun üzerinden alabilirsin , böylece +%20 indirim oluyor.Bence mutlaka git ve ürünleri bir dene.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. thank you for your visit.I have already visit your blog, nice :)

      Sil
  3. yeni ürünlerinizi güzel günlerde kullanın.
    Görüşmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
  4. Play Safeway SHOP, PLAY, WIN Monopoly 2020 at shopplaywin com safeway monopoly for a chance to win over $250 Million In Prizes And Money Saving Offers.

    YanıtlaSil